Madonna gör aldrig så igen! :'(

Hej.
min dag idag har varit hemsk! ush börjar gråta när jag tänker på det!

Så här var det:

Jag kunde inte gå till skolan idag för Madonna rymde imorse kl 06:40 jag och pappa har letat hela dagen i skärg och senare på eftermiddagen kom Conne skit snällt! och skippade skolan för att hjälpa oss att leta senare ringer Ania och säger att hon kan komma och hjälpa till med att leta, nu 14:40 ringer pappa(som är ute och letar)och säger att det är några som har hittat henne i Skeppsdal ca 1 mil från Skärg snacka om bra kondition nu är iallafall pappa på väg för att hämta henne hon hade tydligen vaktat någon annans båt hahah typist henne, nu bara rinner glädje tårarna, jag som trodde att hon redan var död :'( och att vi aldrig skulle få träffa henne igen men du e ju trotts allt en schäfer Madonna och det har du värkligen visat idag att du kan klara dig du var borta i 8 TIMMAR! tack till alla som har kommit med bra råd till oss



så fin min lilla älskade Schäfer!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra att ni hitta henne <3

2010-05-27 @ 16:56:24
URL: http://onyourmarks.blogg.se/
Postat av: Friidrottanhuss!

Ja det var det jag som trodde att allt var för sent och att hon hade blivit på körd

2010-05-27 @ 16:58:15
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0