Madonna älskling! <333

hejhej jag älskar min hund Madonna så jävla mycket den 22 maj ska jag och pappa åka till Göteborg till din kennel (du kanske får träffa din mamma o pappa) för att mentaltestas det är bra för något konstigt hheeh jag har ingen aning men det är något hon måste göra :) hittade lite bilder på henne du kan gå in på www.hedeforsen.se och sedan tryck på kullar sen A kullen sedan Adonna :)

Madonna och hennes syskon :)

i min famn <333

Pappa Harras polis hund (narkotika)

Mamma Issa hemma hund polis utbildad narkotikahund!

hela Madonnas släckt är polis hundar typ likhund,narkotika, sök och massa mer Madonna I ♥ you


Friidrottanhuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0