Berga!

Hej nu har jag precis kommit hem från skolans vår show! jätte kul bara att jag vi lite skratt attacker ibland men skit samma jag e van att göra bort mig =/ imorgon ska jag dra till göteborg skit kul fast jobbigt att åka bil fast jag e ändå rätt van, ska kanske ta med mig någon av mina 3 datorer hehe det blir nog min lilla data ;D

Bilder!

mee!

martin!

Linnea och Linnea

jens :P


syskonen Granstad Martin & Sophia :D

DM:


Pappa Curt (Lydia)

Klara & June

min bästa plats på jorden! stolt fotograff e jag också! <333

Friidrottanhuss! <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Bästa platsen på jorden med de finaste vännorna!!



KKKKKKKRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMM

2010-05-22 @ 19:11:47
URL: http://kklaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja absolut kram! <333

2010-05-22 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0