utvecklingssamtal -.-

hejhej idag var det en skön dag vi hade sovmorgon till 9.25 :D då skulle vi haft so men vi skulle tydligen se någon tråkig teater :s den sög den var 40 min sen skulle dom som spela prata lite om den och fråga lite frågor till oss efter det hade vi igentligen bild men den var inställd så då blev det lunsch efter det hade vi no det var faktiskt inte lika tråkigt som det brukar vara :) efter det hade vi musik men jag skulle på utvecklingssamtal det gick sådär vi hade inget elevensval idag så vi slutade efter det så det var en bra dag sen när man kommer hem så skulle jag igentligen följt med jonna till hennes dans som är kl 6 men pappa tränade och jag var tvungen att ta hand om min sjuka lilla syster för mamma tränade också så jag får följa med henne någon annan gång :) snart börjar familjen Annorlunda jag bara älskar det! vi kanske ses imorgon ska hem till kusse pusses farmor då med kusse innan träningen så om jag inte bloggar så är jag på träning elr har varit =D

Wiggo :D <333


Faster Fanny/jag  och lilla Wiggo <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0