Torsdag xD

Heeej! Idag är det Torsdag som ni alla säkert vet det är nog den träkigaste dagen i veckan för då slutar vi kvart i 4!!!! när jag kom hem åt jag lite man var ju så jävla hungrig efter en hel skol dag sen höll jag på att somna i soffan (skol trött!)  lill syrran är sjuk mamma o wilma var till läkaren idag hon hade tydligen en inficktion i nästan heeela kroppen stackarn... orkade inte gå på friidrotten idag pågrund av mitt knä som forttarande gör ont (snyft) kl 21.00 börjar: The Jacksons elr vad det nu heter jag MÅSTE se det hehe och imorgon äre fredag så jävla skönt med helg! Nu har jag tagit liiiiiiiite foton så ni får se lite från skolan tyvär men det är typ där jag är mäst... :'(



Två bilder från maten idag hehe jag och 9 tjejer i klassen mycke skratt!
              JAG ÄLSKAR ER <33333333333


i Skärgårdsstadsskolan gör alla nästan lika dant hahah :P

Älskade Nanny gör ööö haha man får nog ta det lite som man vill haha <333

Många Pussar och Kramisar från Friidrottanhuss även kallad Fanny :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0