Torsdag xD

Hejhej idag är det torsdag den tråkigaste dagen i veckan men då kanske ni undrar varför jag skrev: Torsdag xD. det är för att det är torsdag och sen ser det så tråkigt ut om det bara står torsdag så jag skrev xD också :) men idag efter skolan har jag städat gjort lite av hem provet sen har jag chattat också ;) det ändå som är kul av dom dära sakerna är ju såklart att chatta :) nu har jag faktist lagt in lite mer bilder så nu får ni se ;)))


Wiggo sötnos


Wiggo snart är du 1 år du kan snart gå jag älskar dig du kan alltid komma till faster Fanny bli inte orolig när din lilla syster belle kommer dina föräldrar kommer inte glömma dig och Tobias i sommar ska vi ha kul min lilla 1 åring! <33333


lite rolig bild men den bjuder vi väl på tjejer! aja det är nog en vanlig bild under lunchen hahah :)


aja datan laggar så jag får lägga in mer bilder sen :D
Kramisar Friidrottanhuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0