Hihi <3

hejhej :P har inte kunnat blogga pågrund av ööö ingen aning hehe men kom hem från skolan för ca 1 timme sen xD vi körde pingis idag på rasten jag och jonna kom lite sent till pingisen så vi fick hoppa in med en slag på armen det gjorde skit ont alla slog hårt förutom Martin så nu kommer jag typ att få ett blåmärke!!! :'( men aja jag e friidrottare jag tål nästal all smärta hihi när jag gick hem så såg jag och jonna att det hade smällt skit mycke snö man såg skylten jag, jonna och ania gjorde i sommras! haha minnen... nu sitter jag och kollar bloggar och chattar på skype med Malin Svärdling :P fast jag ska nog plugga lite nu.

i sommras!

det var i sommras och nu ser det ut så här!


Madonnas fotspår hehe <333

Kram och Puss Friidrottanhuss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0