Hejhej

Hej!
Igår onsdag var jag i täby med Malin, Jennifer, Pandu och Jocke, Rasmus kunde inte det var jätte kul vi pratade helium.
Jag fattade först inte att man kanske ska ha stängd mun när man andas in det xD
Smart som man är "//
Köpte lite saker såklart fast det blev inte så jätte mycket.
Sen när vi skulle köpa glass var det en as skum gubbe som frågade oss lite saker han hade något problem tycker nästan lite synd om honom.
Sen åkte vi hem och då frågade Malin om vi ville hänga med till badholmen,
Jag och Pandu ville men vi skulle ha avslutning med Friidrotten fast på kvällen 6-8 och kl var 4 så malin skjusade mig på hennes cykel och pandu, jennifer och jocke fick springa hihi men jag hade jätte dåliga skor.
sen fick pandu springa in och hämta tränings kläder och bad kläder sen tog vi bussen hem till mig och medans vi väntade på bussen så fattade jag vad pappa har sagt.
DET ÄR HELT VÄRDELÖST ATT BO I SKÄRGÅRDSSTAD!
det går bara en buss dit och den går knapt en gång i timmen!!
Sen när jag och Pandu var hemma hos mig så bytte vi om och packade mina saker sen körde mamma hos till sol brännan istället för det var ont om tid en kom Malin och hennes kompisar dit och vi pratade lite och sen började vår träning/avslutning och dom cyklade hem.
Avslutingen var bra, rolig och jobbig hehe.
men vi körde i massa övningar i vattnet och det var lite jobbigt sen grillade Alexia Curres älsta dotter och vi fick bada och göra lite vad vi ville sen fick vi frukt spett som efter rätt gott!
tog fina bilder på oss men jag kan inte lägga upp dom nu har mycket att gör ska snart åka iväg med husvagnen och sen på söndag blir det SPORTS CAMP!
åååå vad jag längtar <333
så om ca 1,5 vecka kan jag blogga igen.

Friidrottanhuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0