Bilder!

Hej hej nu kommer lite bilder från resan och min och jonnas fina blomma som vi la vid familjen Lindströms brevlåda :D :(((

Kreta!


vår ute plats :P



min fina frukost som jag gjorde till familjen :)




en trött syrra!


vatten skoter på födelsedagen!


åt middag på en fin/bra resturang med utsikt! :P

Jag och Nikolas vår kompis i Grekland :)


Hanna Lindtröm R.I.P ++++




det var en bild bomb hihi ♥ nu sitter jag och pratar jag på skype med Malin, Jonna, Bella och Julia :D
Imorgon blir det Party!

Friidrottanhuss! <3

Kommentarer
Postat av: Maaaaalin

Vill oxå åka till grekland!! :S :D ;)

2010-06-21 @ 23:15:28
URL: http://onyourmarks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh, gud vad trevligt det ser ut! vart i kreta var det?

2010-06-21 @ 23:57:12
Postat av: Friidrottanhuss!

ja det är jätte roligt att vara där det är 4e gång vi åker till kreta fast olika hotell :) jag vet inte riktigt var men typ vid chania

2010-06-22 @ 00:00:41
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0