HEMMA! :D

Tjenare!
Nu e jag hemma efter 3 veckors semester med familjen öland och gotland har shoppat massor och haft det kul saknar jonna och lina mer och mer förjävligt... nu packar jag upp och tvättar det tråkigaste med att komma hem, men allt blir bra snart imorgon ska jag till grönan med Pandu har saknat henne sååå!
Jag har sätt att min statistik inte har varit så bra när jag har varit borta men jag hoppas på att det går uppåt nu länka gärna min blogg och tipsa era kompisar då blir jag glad =) jag vet att endel av er redan gör det men fortsätt gärna :) Nästa vecka ska jag träffa Emily, brorsan, Wiggo, Belle och kanske Tobbe om han e där har saknat dom så mycket hahah jag saknar alla men jag har inte kunnat träffa alla på semestern och sen har jag varit borta men nu har jag en fråga till er:

Vad vill ni se mer av bloggen???

* Bilder
* Musik
* Text
* Allt 
* Annat

Kommentera det här inlägget och skriv snälla det e bra att veta :) på "Annat" skriv vad det är då :D <33

Friidrottanhuss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0