hejdååå skärg...

Hej hej! idag typ nu så ska vi åka till Böda (öland) med jonnas familj och hennes kusiner fast dom kom dit idag så kommer vi inatt det ska bli fett najs ska försöka få med jonna på laserdome hon e lite osäker på om hon ska köra det i år på campingen eftersom att hennes tand gick av förra året så den blev halv :S men aja jag e borta i 2 veckor jag tar med mig datan men kan inte sitta vid den jämt så minder bloggniiiing! 
hejdå alla kommer sakna er! 
BÖDA KRONOCAMPING HÄR KOMMER JAG! 
Juste glömde skriva att igår så var jag och hälsade på lilla söta Belle :D hon var jätte söööt och Wiggo var lika söt och busig som vanligt Tobbe var också där fast han skulle till sin pappa sen.

Friidrottanhuss!

 
en tävling som var i Eskilstuna för ett tag sen

saknar er enooormt!!!! glömmer aldrig SSC 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0