Böda :¨(

Hej igår åkte jag ifrån öland (böda) saknar det mycket det e så roligt där saknar jonna och lina väldigt mycke... vi hade så kul, jag och jonna ses nog om två veckor på för hon e i jämtland i 2 veckor och jag har åkt till gotland nu -.- och e här till tors sen kommer jag hem på fredag men lina kommer jag inte träffa för än nästa år om min familj åker till böda såklart men jag hoppas eftersom att vi har varit där i 2 år nu så då tror jag att vi åker dit men lina åker dit varje år. nu sitter jag i husvagnen på gotland och tråkar det e skit trist och imorgon ska vi åka till pippi land jippi!!!! -.- aja ska iallafall få shoppa någon dag :D bloggar mer när jag kommer hem för det e svårt att komma in på datan här :P

Friidrottanhuss!


det var den ända bilden som lina tittade fram på :// <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0