min dag :S

har nyss kommit hem från skolan, det blev värsta kaoset i skolan min lärare var dum!!! hahah men han tog mina saker för att min kompis ''lekte'' med dom då blev jag arg på läraren/thomas  han sa till mig att jag skulle få dom när jag har slutat för dagen, jag blev änu argare... och sa men är det så svårt att ge mig den nu? han blev jätte arg och typ skrek sen slutade NOn vi skulle ha bild -.- efter bilden gick jag till mitt skåp med Jonna vi tog på oss kläderna sen gick vi ner till NO salen han var där och hade lektion men han ville inte ge mig dom! jag blev änu argare och ringde PAPPA! pappa blev arg på min lärare och sa: vad har ni för skit lärare ge mig hans telefon nr!!! efter 40 min fick jag mina saker lärarna kommer ringa hem till mig elr dom sa det iallafal! bara för att vi har en cp lärare. aja nu är jag med Jonna hon ska sova här till ons :D hennes päron är utomlands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0