Måndag -.-

heej! idag var det en jätte skön dag i skolan inga jobbiga lektioner som matte :P vi hade: SO, bild, NO och musik vi hade inget elevens val idag skööönt! för en gångs skull så var det soligt idag hoppas att det är det på sportlovet så man kan vara ute lite i snön =D nu ska jag nog fixa lite mer spel till min ipod touch ikväll är det familjen Annorlunda tror jag tittar typ på tv hela tiden nu bara för att det är OS såg ni matchen i morse Finland blev så jävla ägda asso! hehe aja nu kommer lite bilder från dagen!


klar blå himmel (mitt hus)


Jag har lilla Nanny på axlarna jätte kul xD


Vi lekte lite med maten hehe min lärare står där borta och var arg....

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ni verkar leka med maten väldigt ofta haha ;)

2010-02-23 @ 15:02:38
URL: http://webbloggpunktse.webblogg.se/
Postat av: Huss Puss

hehe ibland :D

2010-02-23 @ 15:31:08
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0