berga! :P

hejhej :P idag skulle jag vara vid skolan kl 8.20 istället för att ha sovmorgon till 9.10!!!! för att vi skulle till berga teatern och repa inför skolans vår show i JUNI/MAJ!!!???? hehe jag, fia och nanny ska dansa då ( jag kommer att göra bort mig..) det var så kul idag asså! Martin släppte värkligen loss på scenen hahha han ''lekte'' proffs på bass haha han låg på golvet och snurra runt! när hans storasyster skulle sjunga... jag gick runt lite med conne och becca och ibland hade man lilla felicia på axlarna heheh. jag kunde inte blogga igår hade träning till 21.00 så jag kom hem 20 över typ... bilder kommer kanske sen... :D



kramisar  friidrottanhuss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0