naaajs!

Hejsan igår åkte ju jag skridskor med Malin, Corven, Bacon och Julia det var najs efter det åkte vi hem till mej och hade de najs fota jävligt mycket med min nya kamera :D och sen slagga dom hos mej vi la oss rätt sen vi kollade på två filmer spelade Saints Row och sims 3 :P sen idag så vaknade jag och fick damp ryck och ville rita på julia och corre va med på de (dom andra sov) så skulle corre hoppa över madrassen så vaknade julia :( haha men vi ritade på henne sen ändå :P efter det vid typ jag vet inte men då drog vi till centrum och käka subway hehihahö och nu e jag hemma och kollar lite bloggar, imorgon blir det bio tror jag med mamma, moster och jennifer :P
Bilder från igår/idag.











Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0