låååång dag!

hejsan idag va jag i skolan och mådde mycket bättre vi var i simhallen på morgonen det var helt okej men det bästa är ju att man missar lite lektioner och det dåliga va att jag och Ania har sååå snälla kompisar som inte alls puttar i sina kompisar heeeela jävla tiden Philip puttade i mej 2 gånger och sen gjorde Martin det när vi skulle gå in till omklädningsrummet och då höll jag i handduken också! men aja ska nog mula dom någon dag mihihi! efter det va vi i skolan som vanligt pratade lite skypr med Julia som är hemma och är sjuk så hon skulle få lite roligare om hon nu fick det haha ;) sen gick jag, Jonna och Philip hem tsm. och nu sitter jag och chattar och kollar på lite bloggar men jävla facebook det hackar as mycket för mej nu! aaah jag blir så arg :@ imorgon åker mamma o pappa till New York och mamma har loooovat att shoppa massa saker/kläder till mej så jag längtar till hon kommer hem hon ska bla försöka få tag i Justin Bieber kläder/saker och sånt! nu känner jag att det här blev ett väldigt långt och tråkigt inlägg så nu ska jag inte skriva mer.
Förästen jag fick lite kläder av mamma när jag var sjuk:
Tröja
Fram.

Bak.


och sen när vi gick hem så kunde tyvärr inte philip hålla säg så:


bloggar mej sen puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0