hejsan!

hejsan idag va ja i skolan en rätt skön dag faktiskt först hade vi språk, svlunch, eng, idrott och slöjd! efter skolan så åkte jag till bergtorp med Malin & Bella vid ca 18.00 och kollade på Julia, Elvira och Kajsas lucia tåg och deras teater hahah men vi hade ändå inget annat att gör så vi åkte dit! på hem vägen gick det inte så bra bussar så mamma kom och hämtade mej satt jagf inte behövde stå och vänta i en halv timme -.- nu chattar jag skype med johan och bella ojjj juste vi tvingade med johan till bergtorp också! hahah sry... Men bara så ni vet så är jag glad för jag ska färga håret den 22/12 till mörkt men jag vet inte riktigt vilken brun fäg om det ska vara ljust elr mörkt? jag tror att jag vill ha mörk brunt! :D och förrästen så klämde jag mitt finger idag och det för jätte ont fortfarande och de e liiiite blått men bara en liiiten prick jag kommer ihåg förra gången jag klämde mitt finger det var när jag,ania och lolle jagade varann i skolan så smällde ania igen dörren :S så såg det ut såhär så jag fick åka till sjukhuset och tömde blod i mitt finger
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0