:/

Hejsan idag va jag hemma från skolan för när jag vaknade hade skit ont i min hals hade det lite dagen innan och sen så gjorde mitt finger så ont och jag ska lixom tävla imorgon så då tycker jag att det är bättre att jag är hemma idag och vilar så jag kan vara med utan sjukdom! så just nu ligger jag i min säng med min dator och lyssnar på Justin Bieber! känner mej ändå lite bättre nu men vi får hoppas att jag kan tävla imorgon jag ska vara med på 200m och kuuuula :D nu tänkte jag lägga upp lite bilder som jag har jäääätte många minnen ifrån! ♥
fia, wille och jag (ted fotar)
jonna och jag :D jonna bli frisk snart jag saknar dej min älskade granne!
jag & jennifer
min fest 2010 :)
marabou choklad pannkaka! hos martin :P
ssc friidrott vecka 1 såååå kul!
hahah något man aldrig glömmer GOOO PANDU!
Mora 2010 (friidrott)
älskar er wiggo tobias och lilla belle! faster älskar er!
dom där stunderna kommer jag nog aldrig glömma! (de finns mer minnen men orkar inte lägga upp mer)
puss & kram!

Kommentarer
Postat av: emily

Fina lilla Fanny! <3

2010-12-11 @ 20:16:01
Postat av: Fanny Huss

heheh :P <3

2010-12-11 @ 20:18:06
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0