bara för att jag har tråkigt....

hejsan nu har jag så tråkigt så jag tänkte skriva lite om varje år sen jag föddes.

1997.
Jag föddes 10 dagar förtidigt den 15 Juni en vecka efter jag föddes åkte vi till Öland.
Jag och Jonna blev vänner i sep (3 mån).


1998.
Första fotograf besöket 24/2.
Lärde mej att gå 31/5.
Åkte på min första utlandsresa till Israel i Mars.
Åkte till Dominikanska Republiken i Nov.
Var på Gotland.
Åkte till Danmark.
Mamma och pappa gifte sig.



1999.
Dom ord jag sa mest: "Mamma älskar mej", "Jag är bäst", "Pappa älskar mej"
Började på dagis.
Var på Öland.
Hade stor fest på nyårsafton.
Min fågel Poppe dog.

2000.
Vi flyttade från mitt första hus till ett låne hus som vi hyrde medans vi byggde ett annat hus.
Åkte till Thailand.
Fick min kanin Buffie.




2001.
Flyttade in i huset vi byggde.
åkte till Öland.


2002.
Började på Ridning.
Åkte till Mallorca m famlijen.


2003.
Åkte till Mallorca med familjen, mamma & pappa berättade att jag skulle få en lillasyster.
Slutade på dagis.


2004.
Började på 6års min lillsyrra föddes, åkte till fjällen med pappa och mina 2 storebrorsor.
Var med på min första tävling (mini marathon).
Var på Öland.


2005.
åkte till fjällen med hela min familj och var på jonnas föräldras bröllop.
Åkte till Grekland.
Flyttade till ett låne hus i Österskär medans vi byggde huset jag bor i nu.

2006.
åkte till Thailand med familjen.
Åkte till Grekland.

2007.
Åkte till Mallorca med min familj och kusinerna.
Fick min andra fågel Tarzan.
Flyttade in i det här huset vi bor i nu.



2008.
Reste till: Tyskland, Slovenien, Italien, Kroatien, Österrike och Danmark.
Åkte till Canarie Öarna.
Åkte till Grekland.
var på ssc.


2009
Blev faster till Wiggo.
Vi Köpte Madonna.
Var på Öland.
Tarzan dog.


2010.
Blev faster till lilla Belle.
Reste till Grekland och firade min födelsedag där.
Hade hyfsatt stor födelsedagsfest.
Var på Öland och Gotland.
Var på Ssc.


Det var de...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0