7- Mina syskon

hej idag ska jag berätta om mina syskon:
Jag har 3 syskon två storebrorsor och en lilla syster min äldsta brorsa heter Patrik och är 24 år och har flyttat hem ifrån och skaffat engen familj han har en fru och 2 barn och ett bonus barn Tobias 7, Wiggo 1,5 och Belle 5 månader så jag är då faster till dom! och då min yngre storebror heter Andreas och är 21 år gammal han har också flyttat hem ifrån och träffat en tjej fast dom är bara tsm har inga barn änu, båda mina brorsor är plåtslagare och jobbar på pappas företag och till min lillasyster då ra hon är 6 år snart 7 i januari hon bor ju hemma såklart och är väldigt jobbig men ändå snäll xD
Ett litet syskon foto!
från vänster Andreas och patrik jag och wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0