uuuuuut med HUNDEN!

Hej idag vaknade jg halv 1 av att pappa ringde som var på väg hem från jobbet och wilma hade varit på sin första skoldag -.- så jag fixade mig och sen kom jonna och vi har spelat lite sims 3 fick en ny del av henne som hon hade dubbelt av "drömjobb" de e as roligt sen skulle hon hem och käka och jag skulle käka och snart kommer kusse pusse jennifer till mig, hon ska slagga för imorgon ska vi till stan med carro och några från sports camp det ska bli najjs men nu ska jag ut med hunden!

// fannyhuss ♥

                          Wiggo


              Emily, Belle, Patrik & Wiggo


                        Belle


                       Wiggo & Tobias


hare göttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0