Igår/Idag

Hej förlåt för bloggningen men det blev konstiga planer igår. jag och jennifer åkte till centrum kollade lite i affärer sen käka vi sushi elr jag gjorde det och hon chicken, sen ringde vi Emily min brors "fru" och frågade om vi kunde komma eftersom att jennifer inte har träffat lilla belle, vi gick dit va där i typ nån timme sen hämtade pappa oss och vi drog hem till mig sen chattade vi med philip och han hade as boring så han, jag och jempa drog till hopptornet och badade, sen skulle jag och jennifer fixa oss och philip skulle byta kläder så cyklade vi hem till martin och rasmus och va med dom hela kvällen :) <3333 rätt najjs asso vi var vid det nya dagiset och lekte lite hahah, och idag då jennifer slaggade hos mig för kl va typ 11 och hon ville inte ta bussen hem för hon bor i maggan så vi drog till täby och sen fort hem för att jag och HELA familjen Huss skulle till gröna lund jippi! och nu kom jag precis hem det var tredje gången i år hahah det blir nog fleeer aja e rätt trött så bilder och sånt kommer in någon annan dag :)


ps det står HUSS på pop expressen som ni ser :PppPPpPpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0