biiiiiiiiiio

hej, förlåt för dålig uppdatering men igår var jag på ung08 i stan med carro, jennifer och några från sports camp synd att inte alla kunde bara med sen när jag komm hem va jag ju såklart med min lilla granne jonna och idag drog vi in till täby och skulle kolla på bio "Eclipse" och shoppa det var trevligt, jonna hade redan sätt den en gång tidigare men den var sååå bra längtar redan till "breaking down" (stavning)  så nu när jag kom hem var jag bara tvungen att läsa "om jag kunde drömma" hahah och nu väntar jag på att jonna ska ringa någon gång? och så chattar man lite ;P

Puzzz // fannyhuss


Kommentarer
Postat av: bubben

Nice blogg

+ att du va grym sööt :)

2010-08-12 @ 11:32:18
Postat av: Friidrottanhuss!

tack

2010-08-12 @ 19:26:33
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0