Bankomatkort

Tjenixen! idah åkte jag med pappa till hans jobb va bär lekte lite med anslags tavlorna hihi sne åkte vi till centrum och skulle fixa ID kort och bankomatkort efter det käkade vi lunch osv.. mamma o wilma var på skogskyrkogårde och la blommor på min morfars grav. sen skulle pappa tillbaka till sitt jobb men det ville inte jag så jag drog hem till Patrik och Emily och träffade små barnen Wiggo som hela tiden men belle var vaken och tittade runnt så sööt! Patrik målade och fixade med huset sen kom pappa och hämtade upp mig för han hade varit hor djurkliniken med madonna för hon har typ fått "svamp" vid tassarna så nu har hon fått salva.. imorgon ska jag träffa min älskade kusinen Jennifer vi ska fika i centrum och sen göra något? aja det blir nog ifa kul nu skitter jag och funderar på om jag ska se någon film elr om jag ska blogga lite? aja syns!

Friidrottanhuss! 

                      Wiggo 1 år och 4 mån stora killen


                                 Belle 4 veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0