Torsdag =)

hejhej alla bloggare! idag har jag bowlat, sätt bio och shoppat lite. först bowlade jag med mamma & Wilma =) jag vann ju såklart! vi körde i 1 timme jag hade 169 p. mamma hade 147 p. Wilma hade 145 så jag vann ganska stort men mamma tyckte att jag fuskade av någon anledning jag upptäckte idag att hon e en dålig förlorare hahah sen gick vi på bio vi kollade på Draktränare för wilmas skull jag trodde att den skulle vara jätte tråkig men den var faktist rätt bra. Vi lunchade där i täby också sen fixade vi skor till mig och lill-busen jag fick 3 par skor tack tack snällaste mamma! <333 wilma fick också 3 par sen fick jaglite smycken som jag kan ha hos Carro på lördag hon fyller 13 år idag så jag vill att alla grattar henne :P

Bilder från idag.

Jag nu xD
glöm inte att besöka:
Felicia & Ella

kommer nog blogga mer sen.
Kramisar Friidrottanhuss! :P <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken rolig dag du har haft! =) <3

Fast jag har badat! =P <3

2010-04-08 @ 19:43:35
Postat av: Friidrottanhuss! :P <3

japp :D

2010-04-08 @ 19:51:42
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/
Postat av: Malin

Länken funkar inte :S

2010-04-08 @ 21:40:58
URL: http://speedymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0