Tisdag=Träning!

Tjooo Idag har jag varit på Lekiz stället med lill syrran det var jätte tråkigt men jag gjorde det för hennes skull.... sen blev det träning fast det är lov vi sprang i leran och jag blev jätte lerig och det som var kul det var att Jennifer tappade sin sko i leran hahah nää det var lite synd för henne tycker jag... sen har jag fått en Tamagotchi!!! hahaha men min syrra fick en och då ville jag också ha en... :P


min glass :DDD

MIN TAMAGOTCHI!!! :DDD DEN HETER TUSS PUSS :*

tro det elr ej men så smutsiga skor fick jag...

man ser inte så bra men jag hade lera på benen hela vägen upp.

aja det där var säkert jätte tråkigt att se men Puss Puss Friidrottanhuss :*

Kommentarer
Postat av: L.Sandgren ♥

Va duktig du är som tränar ;D puss och kram Love you <333

2010-04-07 @ 19:08:21
URL: http://lset.blogg.se/
Postat av: Friidrottanhuss! :P

hahah tack du e också duktig! älskar dig med <33333333333

2010-04-07 @ 19:18:50
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0