;DDD

Hej hej hr inte kunnat blogg så mycket sorry... ska snart på träning :D sen ska jag nog ta ett varmt skönt bad :D med mitt dumma finger fast det har blivit bättre men det gör skit ont om man rör på det som Nanny har råkat göra ganska många gånger idag!
En rolig sak:

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen:
Vill du att jag ska gå?
Killen:
Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen:
Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen:
Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen:
Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen:
Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen:
Kan jag lita på dig?
Killen:
Ja älskling...
Tjejen:
Älskling..

Sen läser du nerifrån och upp!
Kul va?

Friidrottanhuss!

sorry stökigt rum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0